Andersom

1 februari 2017 - Santiago, Chili

Bijzonder, water draait andersom, de zon draait andersom en als klap op de vuurpijl een halve dag achter Gerrit aan gesjouwd om een pet en sokken??!! te kopen. Hierbij wel Santiago goed kunnen bekijken en van de geijkte toeristissche paden afgeweken.

Tussendoor nog wat toerische attracties bezocht en een poging gewaagd het paleis in te komen. Was bijna gelukt, door een charme offensief stonden we bij de voordeur, maar op de valreep verscheen er een hoge pief in ceremonieel pak, die ons verzocht verder te gaan. Gerrit heeft nog een poging gedaan een workout mee te doen bij een box, conclusie ik moest s morgens met Gerrit  een workout doen :-)

's Avonds wederom naar Barrio Bellavista en een heerlijke hamburger op het terras gegeten. Uiteraard met een fijn biertje erbij.

Laatste dag een beetje rond gehangen in het park en bij het zwembad. Op naar San Pedro de Attacama

1. Rini stegeman:
    1 februari 2017
    jullie hebben er veel plezier zo te lezen.Houden zo. En wijk nou NIET van de van de geijkte toeristische paden AF !!!!!!!! Dat zouden jullie toch moeten weten ??? Verder een hele fijne tijd nog daar..............